בחיפה התכוננו לקבלת התורה עם ראש ישיבת חברון

נתי קאליש No Comments on בחיפה התכוננו לקבלת התורה עם ראש ישיבת חברון

ראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן שליט"א הגיע למסור שיחת חיזוק לבני התורה בעיר חיפה לקראת חג מתן תורה. ראש הישיבה התפעל מההתפתחות של הציבור החרדי בעיר וסייר בבית הכנסת ההולך ונבנה | צילום: שמואל שנקר

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במעמד רב רושם כהכנה לקראת חג השבועות התאספו מאות אברכים מסלתה ושמנה של הקהילה החרדית בעיר חיפה לשמוע את שיחת הגאון רבי דוד כהן שליט"א שהגיע במיוחד לעיר לחזק את עמלי התורה.

בשיחה דיבר ראש הישיבה על רוממות התורה – שהיא מחייה את נשמת האדם לחיי רוחניות, עוד עורר ופירש בהרחבה איך שאי אפשר לתורה בלי מעשים וכעניין המשנה כל שמעשיו מרובין מחכמתו חכמתו מתקיימת וכל מעלות התורה היא כשהיא מרוממת את כל מעשי האדם.

ראש הישיבה שליט"א הביע התפעלות מהציבור הגדול והאיכותי אשר קבע דירתו בעיר. כידוע בשנים האחרונות וביתר שאת בתקופה האחרונה יודעת הקהילה החרדית בעיר התפתחות מואצת כאשר מאות משפחות באות לקבוע דירתם בעיר, כאשר נפתחים עוד ועוד מוסדות לימוד ומקומות תורה, כאשר גם אפשרויות התעסוקה בעיר הם משופרות ביחס לריכוזים חרדיים בפריפריה ואף במרכז.

ראש הישיבה סייר במתחם בית הכנסת החדש ההולך ונבנה ובירך את המוני האברכים ואת הקהילה כולה שיזכו להתפתחות והרחבת גבולי הקדושה.



0 תגובות